Thursday, January 7, 2010

peluang....

salam pada semua...

huhuhuhu..aku kembali mencoret sesuatu di laman ini..

aku xbyk nak cerita apa yg berlaku pada kehidupan aku ketika ini..
macam biasa kehidupan sbg pelajar..
xlari dari projek dan assingment yg menimbun-nimbun..
tapi i got to settle it b4 i'm late..
hadap jer la dpn laptop nih..semakin penat kepala otak nih..
masalah peribadi aku tolak ketepi dahulu..masih byk tanggungjawab dari aku memikir masalah diri aku sendiri,,aku masih ada ibu dan ayah yg memerlukan ku..adik2 yg inginkan bantuan dan sokongan dari ku dan juga teman2 sepejuangan yg xpenah putus dan mengharapkan ku untuk terus bersama mereka..

team sem 5(dak2 group aku) sedang betungkus lumus untuk projek oversea kami..persiapan awal perlu dilakukan..memang penat xterkata..hari2 dgn latihan caklempong dan tarian..ada juga yg membuat persiapan dgn seminar @ talk yg bakal kami lakukan disana nanti.. destinasi kami masih belum ditetapkan..tetapi mmg jauh..sbb memakan belanja yg agak besar..kami berusaha untuk melaksanakan program ini sebaik mungkin..
TERIMA KASIH
KEPADA TENAGA PENGAJAR
DEPARTMENT
HOSPITALITY AND TOURISM
kerana memberi kami peluang yg sangat bermakna.

ok just want to say..

have a nice day guys!!!

yeehaa!

ASSALAMMUALAIKUM...


No comments: